piątek, 13 września 2013

Red Energy wisior

Do kompletu bransoletki i kolczyków powstał jeszcze wisiorek.  Red Energy jest mega energetyczny i przyciągnął uwagę wielu osób :) Komlet jest wykonany na specjalne zamówienie, ale wygląda na to, że ta kolorystyka pojawi się jeszcze nie raz w mojej Twórczości.

naszyjnik wisior sutasz soutache pendant necklace 36


Dwa dni temu robiłam również małe przemeblowanie w sklepie i kolczyki Blue Moon wydały mi się jakieś takie nie dokończone. Jestem maniaczką szpilek, już niejedna osoba śmieje się, że jak coś szyję to hasło "a tu będą szpilki" jest w standardzie. Więc kolczyki dokończyłam i tam dodałam szpilki :) Jak myślisz czy taka zmiana jest uwieńczeniem całości ? 

Blue Moon wersja przed 

kolczyki sutasz soutache earrings 12

Blue Moon wersja PO ostateczna :) 

kolczyki sutasz soutache earrings 12 a



1 komentarz: