czwartek, 24 października 2013

Koralikowe bransoletki

Już jakiś czas temu zakochałam się w bransoletkach koralikowych. Pierwsze próby były nieudane więc postanowiłam zacząc od poczatku. Nie miałam szydełka w ręku ponad 20 lat więc po pierwsze wybrałam sie na warsztaty szydełkowe takie klasyczne. Po warsztatach wykonywałam bransoletki i kolczyki z kordonka. Opracowałam wzór i ćwiczyłam, ćwiczyłam ćwiczyłam :) Tak wyglądały pierwsze próby szydełkowe :


kolczyki szydełkowe

kolczyki szydełkowe

kolczyki szydełkowe



kolczyki szydełkowe bransoletka

kolczyki szydełkowe bransoletka

kolczyki szydełkowe bransoletka

kolczyki szydełkowe bransoletka

kolczyki szydełkowe bransoletka

kolczyki szydełkowe bransoletka

kolczyki szydełkowe bransoletka


kolczyki szydełkowe

kolczyki szydełkowe

kolczyki szydełkowe

Jak już opanowałam szydełko postanowiłam podjąć kolejną próbę zrobienia bransoletki szydełkowej z koralików, próba zakończyła się sukcesem a ja wsiąkłam w bransoletki i codziennie co najmniej jedną robię :) 

A tak wyglądają moje pierwsze koralikowe bransoletki :) 

bransoletki koralikowo szydełkowe

bransoletki koralikowo szydełkowe

bransoletki koralikowo szydełkowe

bransoletki koralikowo szydełkowe

bransoletki koralikowo szydełkowe

bransoletki koralikowo szydełkowe

bransoletki koralikowo szydełkowe

bransoletki koralikowo szydełkowe

bransoletki koralikowo szydełkowe




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz